Voorwaarden voorverkoop
De voorverkoop start dinsdag 16 mei om 13.00 uur voor iedereen die ten minste vier voorstellingen in het nieuwe seizoen wil bezoeken, deze voorverkoop is verlengd t/m 1 juni 12.00 uur. Let op: doorgeschoven voorstellingen en voorstellingen waarvoor al eerder kaarten zijn gekocht en die plaatsvinden in seizoen 23-24, tellen hierin mee! Op donderdag 1 juni om 13:00 uur begint de losse kaartverkoop. Bekijk onderaan de pagina alle voordelen van het kopen in de voorverkoop.
Ga hier naar het programma van seizoen 23-24.
Het volledige programma staat online!
Persoonlijk account
U kunt tijdens de voorverkoop alleen kaarten bestellen als u een persoonlijk account heeft. Uw account is bereikbaar via https://hetpark.podiumnederland.nl. Heeft u nog geen account, dan kunt u deze aanmaken via dezelfde link. U vult dan uw e-mailadres welke u hiervoor wilt gebruiken. U ontvangt een bevestiging in uw e-mail en kunt met een eigen gemaakt wachtwoord in uw account komen.
Stappenplan reserveren
• Ga naar het programma van seizoen 2023 - 2024
• Klik op ‘bestel’ bij de voorstelling van uw keuze
• Tijdens de voorverkoop wordt u gevraagd om in te loggen: Log in of maak een account aan. U kunt het beste al vóór de voorverkoop een account aanmaken, zodat u op dit punt direct door kunt met bestellen! Buiten de voorverkoop om kunt u ook zonder account uw kaarten kopen.
• Kies de plaatsen van uw voorkeur in de zaalplattegrond
• Kies de prijssoort die van toepassing is (deze staat standaard op ‘normaal’)
• Klik op ‘Toevoegen aan winkelmandje’
• Klik op ‘Verder winkelen’ om uw volgende voorstelling te reserveren
• Als u klaar bent, kiest u voor ‘Bestelling afronden’ (let op: tijdens de periode van voorverkoop dient u een minimaal aantal voorstellingen te reserveren anders kunt u niet verder)
• Kies de wijze waarop u uw tickets wilt ontvangen
• Betaal via iDEAL, Podium Cadeaukaart of gebruik uw tegoed (deelbetaling is mogelijk)
• Per mail ontvangt u een betalingsbevestiging met e-tickets. Met uw eigen account kunt u te allen tijde uw tickets downloaden of printen
Veelgestelde vragen over de (voor)verkoop
Voor hoeveel voorstellingen moet ik reserveren om met voorrang in de voorverkoop te kunnen bestellen?
Van 16 mei t/m 1 juni moet u voor minimaal 4 voorstellingen een kaart kopen. Tijdens de voorverkoop tellen eerder gekochte kaarten voor voorstellingen in seizoen 2023-2024 mee in uw totaal aantal te kopen voorstellingen. Vanaf 1 juni begint de losse kaartverkoop en kunt u ook één kaart kopen.
Wat zijn de voordelen van kopen in de voorverkoop?
U wordt tijdens de voorverkoop automatisch abonnee en hoeft hiervoor niets extra's te doen. Hier zijn vele voordelen aan verbonden zoals gratis naar inleidingen en het niet betalen van reserveringskosten. Zie onderaan de pagina voor meer voordelen.
Tellen mijn eerder gekochte kaarten voor voorstellingen in seizoen 2023-2024 mee in de voorverkoop?
Ja, uw eerder gekochte kaarten voor seizoen 2023-2024 tellen mee voor het minimale aantal te bestellen voorstellingen. Voorbeeld: u heeft al kaarten voor één voorstelling, dan dient u nog drie voorstellingen bij te reserveren vanaf 16 mei.
Zijn er dit seizoen ook arrangementen te bestellen?
Ja in het nieuwe seizoen heeft Het Park weer een voor- en nageniet arrangementen te bestellen. Het voorgeniet arrangement is er vanaf €4,75 per persoon en het nageniet arrangement is er vanaf €7,50 per persoon. Nieuw dit seizoen is het VIP arrangement voor €18,50 per persoon. Bekijk hier alle arrangementen.
Klopt het dat ik geen reserveringskosten betaal tijdens de voorverkoop?
Ja dit klopt. Tijdens de voorverkoop betaalt u geen reserveringskosten.
Hoe betaal ik met mijn tegoed?
Aan het einde van het bestelproces klikt u op betalen. In het volgende scherm krijgt u de mogelijkheid om met uw tegoed te betalen. Het resterende bedrag, als dat er is, kunt u via iDeal betalen.
Kan ik ook rolstoelplaatsen boeken tijdens de voorverkoop?
Ja dit kan. Hiervoor dient u contact op te nemen met de servicebalie via telefoon of via de e-mail. Let op: u dient wel aan het aantal voorstellingen te komen. Houd er rekening mee dat Het Park beperkt aantal rolstoelplaatsen heeft dus dat het vol kan zijn.
Klopt het dat de plaatsen op het balkon niet te reserveren zijn?
Ja dit klopt. Bij sommige voorstellingen gaat eerst alleen de zaal in de verkoop en pas op een later moment het balkon (mocht dit nodig zijn).
Kan ik betalen met gemeentebonnen?
Ja dit kan. Helaas kan dit niet online of telefonisch en hiervoor dient u naar de servicebalie te gaan tijdens de gebruikelijke openingstijden.
Kan ik ook telefonisch reserveren?
Ja, dat is mogelijk. Toch raden wij aan bij grote bestellingen om langs te komen bij de servicebalie, zodat het kiezen van plaatsen in de zaal makkelijker gaat.
Kan ik ook per mail mijn bestelling doorgeven?
Wij raden u aan om niet per e-mail uw reservering door te geven, omdat de kaartverkoop doorloopt en het mogelijk kan zijn dat er later gereageerd wordt op uw e-mail. U kunt in dit geval beter bellen of langskomen bij de servicebalie. Mocht het niet anders kunnen, dan kunt u een e-mail sturen, waarin u uw volledige NAW-gegevens, voorstelling en plaats waar u wilt zitten doorgeeft. Wij kunnen niet garanderen dat er nog voldoende plaats is. Houd rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 5 werkdagen.
Kan ik ook een serie kopen tijdens de voorverkoop?
Ja, er zijn diverse series te koop zoals de toneelserie, Klassieke muziek op zondag, Niet te missen makers en de dansserie. Het aantal voorstellingen in de serie telt mee bij het totaal aantal voorstellingen. Kaarten gekocht in een serie kunnen niet worden geretourneerd.
Wanneer komt de seizoensbrochure uit?
De seizoensbrochure wordt vanaf 9 mei 2023 verspreid. Er wordt een beperkt aantal verstuurd. Het is mogelijk vanaf dan een brochure af te halen bij de servicebalie. Ook kunt u er één aanvragen bij de servicebalie om na te sturen.
Waarom krijgen bezoekers die veel kaarten in één keer bestellen voorrang op het kopen van kaarten?
Dit is één van de voordelen die Het Park geeft aan bezoekers die veel kaarten in één keer kopen. Verder blijkt dat voor (bijna) alle voorstellingen ook nog kaarten te reserveren zijn in de losse kaartverkoop.
Is het mogelijk om mijn abonnement in delen te betalen?
Ja, dit kan door contact op te nemen met de servicebalie.
Kan ik ook betalen met mijn Podiumcadeaukaart?
Ja u kan via de website en aan de servicebalie betalen met een Podiumcadeaukaart. Telefonisch is dit niet mogelijk.
Kan ik ook met de Nationale Kunst en Cultuur kaart betalen?
Nee dit is helaas niet mogelijk.
Hoe betaal ik met een Podiumcadeaukaart?
Aan het einde van het bestelproces klikt u op betalen. In het volgende scherm krijgt u de mogelijkheid om uw Podiumcadeaukaart te gebruiken om te betalen. Het resterende bedrag, als dat er is, kunt u via iDeal betalen.