Kaarten online bestellen

Bij bestellen via de website kunt u gedurende het bestelproces uw eigen plaats in de zaal selecteren. Als u online kaarten bestelt kunt u deze betalen met iDeal of creditcard. U kunt er voor kiezen de kaarten naar u te laten mailen, dan ontvangt u deze binnen enkele minuten in uw mailbox. Daarnaast kunt u er voor kiezen om de kaarten per post te laten versturen. Reserveringskosten zijn €1,50 per kaart, met een maximum van €4,50. Voor het versturen per post rekenen wij in totaal €6,50.

Kaarten kopen aan de servicebalie

Kunt u geen gebruik maken van iDeal of heeft u geen creditcard? Reserveer uw kaarten dan aan de servicebalie. De reserveringskosten voor het kopen van kaarten aan de balie zijn €1,50 per kaart, met een maximum van €4,50. Tenzij anders aangegeven.

Telefonisch bestellen op langere termijn

U kunt ook telefonisch kaarten reserveren via 0229-291000. Voor voorstellingen die over meer dan één week plaatsvinden, ontvangt u een factuur (€4,50 administratiekosten). De factuur dient binnen 5 werkdagen te worden voldaan. Na ontvangst van uw betaling, sturen wij uw kaarten op, afhankelijk van de keuze per post of als e-ticket waarmee u met de print toegang krijgt tot de voorstelling. Indien de tijd bij postverzending te kort voor de voorstelling is, kunt u de kaarten afhalen bij de servicebalie. 

Telefonisch bestellen op korte termijn

Voor voorstellingen die binnen één week plaatsvinden dient u zelf de kaarten op te halen bij de servicebalie. Het ophalen van kaarten kan tot een half uur voor aanvang van de voorstelling. De kosten hiervoor zijn €1,50 per kaart met een maximum van €4,50 per bestelling. Tenzij anders aangegeven.

All inclusive kaarten

Bij de meeste voorstellingen is het gebruik van de bewaakte garderobe en een drankje in de pauze bij de toegangsprijs inbegrepen. Heeft de voorstelling geen pauze, dan wordt uw drankje na afloop geserveerd. Indien er géén pauzedrankje in de prijs is verwerkt staat dit op uw ticket vermeld. De bar in de Hamlet- en Othellofoyer is tijdens de voorstellingen gesloten, tenzij dit anders is aangegeven. Voor uw en onze veiligheid is het niet toegestaan om jassen mee de zaal in te nemen. Voor garderobe en consumptie is een theatertoeslag verwerkt in de kaartprijs.

Lees hier onze verkoopvoorwaarden.

Kaarten ruilen, annuleren, verloren

Het kan natuurlijk voorkomen dat u geen gebruik kunt maken van de door u gekochte kaarten. Uiteraard mag u iemand anders blij maken met de voorstelling. Ook kunt u uw kaarten tot één week * voordat de voorstelling plaatsvindt, ruilen of retourneren. Dit kan door het sturen van een mail, onder vermelding van uw volledige naam en adresgegevens, naar servicebalie@hetpark.nl of op werkdagen tussen 13.00-17.00 uur bij de servicebalie. De administratiekosten hiervoor bedragen € 2,50 per kaart, met een maximum van € 15,-.

Bij het retour brengen van de kaart(en) blijft het aankoopbedrag in tegoed staan op naam en adres van degene die de kaarten besteld heeft. Deze kan het tegoed gebruiken om een andere voorstelling uit te zoeken. Het tegoed is niet overdraagbaar en niet inwisselbaar voor een cadeaubon of contanten. De tegoedbon is geldig tot één jaar na uitgiftedatum. 

Abonnees

Voor abonnees van Het Park gelden andere voorwaarden. Klik hier voor meer informatie.

Annulering abonnement

Als u na de verwerking van uw aanvraag in de voorverkoop uw gehele aanvraag wilt annuleren, brengen wij eenmalig € 12,50 in rekening.

Verlies van uw toegangsbewijs

Bij verlies van een toegangsbewijs kunt u bij de kassa een duplicaat aanvragen. Dit kost € 1,-per kaart en kan alleen op de dag van de betreffende voorstelling.