Veel gestelde vragen en antwoorden - abonnementsperiode

Kan ik voorstellingen van volgend seizoen die al eerder in de verkoop waren nog steeds los boeken?
Ja dit kan, maar niet online. Wanneer u kaarten wilt reserveren voor een voorstelling die vooraf aan de abonnementenverkoop al los te reserveren was, kan dit nu ook. U kunt dit telefonisch regelen met de servicebalie door 0229-291000 te bellen, een mail te sturen naar servicebalie@hetpark.nl of door langs te gaan bij onze Schouwburg. U kunt dan ook direct aangeven deze voorstelling in uw abonnement op te willen nemen.

Platina en gouden abonnees (meer dan 8 voorstellingen) hebben voorrang bij reserveren, waarom is dit?
Vanaf 13 mei om 12.00 uur start de abonnementen verkoop voor bezoekers die 8 of meer voorstellingen reserveren. Vanaf 20 mei om 12.00 uur start de abonnementen verkoop voor bezoekers die 4 of meer voorstellingen reserveren.
Als eerste kunnen reserveren, is één van de voordelen van het zijn of worden van een platina of gouden abonnee. Wij doen dit omdat wij onze abonnementhouders graag willen belonen door hun dit voordeel te geven.

Ik vind het niet eerlijk dat mensen met een ruimere beurs eerder kunnen bestellen.
Het kan zijn dat sommige voorstellingen erg populair zijn, maar uit ervaring blijkt dat het merendeel van de voorstellingen na de abonnementenperiode nog niet is uitverkocht. Voor de voorstelling van Najib wordt de helft van de kaarten verkocht in de losse kaartverkoop.

Voor bezoekers die het bedrag van hun abonnement niet in één keer kunnen betalen, is het bij uitzondering en in overleg met de servicebalie mogelijk een betalingsregeling af te spreken.

Waarom kun je alleen via internet bestellen?

Het Park probeert goed naar de bezoekers te luisteren en op hun wensen te anticiperen. Doordat er online geboekt kan worden kunnen onze bezoekers een eigen stoel reserveren. Daarnaast kunt u eenvoudig kaarten via iDeal te betalen, dan heeft u uw tickets direct in huis.

Hoe bestel ik mijn abonnement als ik geen internet heb?

Wanneer u geen internet heeft, kunt u ervoor kiezen om in de abonnementen periode naar Het Park te komen. U kunt ervoor kiezen om een papieren formulier in te vullen. Dit formulier kunt u ophalen bij de servicebalie. Bij bestellen via het papieren bestelformulier kunt u niet zelf uw plaatsen kiezen. Tevens kost het digitaal toezenden van de bestelde kaarten € 4,50. Wilt u de kaarten per post ontvangen, dan betaalt u hier € 7 voor.

Ik snap niet hoe ik kaarten op de website moet reserveren, kunnen jullie mij helpen?
Natuurlijk. De uitgebreide informatie over het bestellen van uw abonnement kunt u vinden op: https://www.hetpark.nl/informatie/Uitleg_online_reserveren/ Ook is hier een instructievideo te vinden, waarop u stap voor stap uitgelegd krijgt hoe u moet reserveren. Ook kunt het filmpje op stil zetten, terugspoelen.

Mocht u er niet uitkomen dan kunt u contact opnemen door te bellen naar 0229-291000 (gratis). Ook kunt u ervoor kiezen om in de abonnementen periode naar Het Park te komen.

Tijdens het reserveringsproces moet ik kiezen voor minimaal 8 voorstellingen. Maar ik heb er al 8 in mijn winkelwagen incl. nageniet arrangement en inleiding. Waarom krijg ik de button ‘afrekenen’ niet in beeld?
Dit komt omdat arrangementen en inleidingen niet meetellen als voorstelling binnen uw abonnement. Het gaat echt alleen om voorstellingen. U heeft in dit voorbeeld dus 6 voorstellingen gekozen en mist er nog 2.

Ik heb al voorstellingen van volgend theaterseizoen gekocht en nu wil ik meer reserveren. Tellen mijn eerste gekochte voorstellingen voor het nieuwe theaterseizoen dan mee?
Ja deze tellen mee, maar helaas is het nog niet mogelijk om dit online aan te geven. Heeft u op een eerder moment voorstellingen voor seizoen 2019-2020 gekocht en wilt u bij reserveren? U dient hiervoor een officiële aanvraag per e-mail te sturen naar servicebalie@hetpark.nl of te bellen met 0229-291000.

Hoe moet ik de kaarten tijdens het reserveringsproces betalen?
Het betalen geschiedt via internetbankieren. U kiest uw voorstellingen (vanaf 13 mei minimaal 8) (vanaf 20 mei minimaal 4). Wanneer u klaar bent met het reserveren drukt u op de knop afrekenen. U komt nu automatisch bij uw reserveringgegevens. Vanaf hier wordt u verder geleid naar de betaalomgeving en kiest u uw bank.

Het is mij niet duidelijk dat als ik een voorstelling in een winkelwagen heb gedaan, ik vervolgens weer het hele proces van volgende voorstelling kiezen opnieuw moet doorlopen.
U kiest per voorstelling uw gewenste aantal kaarten en kiest de plaatsen. U ziet aan de linkerzijde hoe vol uw winkelwagen zit. U kunt daarop klikken, om in de winkelwagen te komen en uw lijstje te checken. Vervolgens klikt u op ‘Verder winkelen’ als u nog niet klaar bent. Wanneer u wel klaar bent kiest u voor ‘Afrekenen’.

Moet ik per voorstelling betalen?
Nee, u kunt uw gehele reservering (bijvoorbeeld 8 voorstellingen) in één keer betalen door de inhoud van uw winkelwagen te bekijken en vervolgens op ‘Afrekenen’ te klikken.

Blijft mijn winkelwagen wel gevuld als ik een volgende voorstelling kies?
Ja, uw winkelwagen blijft gedurende 30 minuten gevuld. U kunt dus op uw gemak uw voorstellingen uitkiezen. Houd er wel rekening mee dat uw winkelwagen na 30 minuten wordt geleegd als u niet afrekent.

Ik wil wel reserveren via internet, maar ik wil/kan niet alles in één keer betalen. Kan ik een deelbetaling doen?
Nee, dit is via internet niet mogelijk. Als u het bedrag in deelbetaling wilt doen moet u contact opnemen met de servicebalie. Bij hoge uitzondering gaan we hiermee akkoord. U dient hiervoor een officiële aanvraag per e-mail te sturen naar servicebalie@hetpark.nl. Wij brengen hier € 7 administratiekosten voor in rekening.

Hoeveel voorstellingen moet ik boeken om platina abonnee te zijn?
Minimaal 12 voorstellingen.

Hoeveel voorstellingen moet ik boeken om gouden abonnee te zijn?
8 t/m 11 (vanaf 12 voorstellingen bent u platina abonnee).

Hoeveel voorstellingen moet ik boeken om zilveren abonnee te zijn?
Minimaal 4 voorstellingen t/m 7 (vanaf 8 voorstellingen bent u gouden abonnee).

Waarom start de vrije kaartverkoop/ losse kaartverkoop pas op 3 juni?
De abonnementenverkoop eindigt op vrijdag 31 mei. Vervolgens worden er in het weekend voorbereidingen getroffen voor de start van de losse kaartverkoop, zonder dat de bezoekers er last van ondervinden. Op maandag 3 juni gaat de losse kaartverkoop om 12.00 uur van start.

Kan ik Podium Cadeaukaarten ook via het internet verzilveren?
Vanaf heden kunt u uw Podium Cadeaukaart ook verzilveren bij betalingen via internet (iDeal). Dit doet u door het stappenplan 'Reserveren' te doorlopen. Na het invullen en controleren van uw gegevens, klikt u op 'volgende.' U krijgt nu een overzicht van betaalmogelijkheden. Hier klikt u de Podium Cadeaukaart als betaalmiddel aan. In het scherm dat zich vervolgens opent, voert u de code in die op de achterkant van de kaart staat.

Als het tegoed op de kaart niet voldoende is voor het gehele aankoopbedrag kunt u het resterende bedrag met een andere betaalmethode voldoen.

Kan ik ook andere cadeaukaarten bij Het Park verzilveren?

Het Park accepteert alleen de Podium Cadeaukaart als betaalmiddel. Andere bonnen (waaronder de Kunst en Cultuurkaart, VVV bonnen etc.) accepteren wij (nog) niet.

Ik heb nog tegoed openstaan, kan ik dit verzilveren?
Helaas is het niet mogelijk om een tegoed via het internet te verzilveren. Om u toch tegemoet te komen kunt u de reservering via het internet gewoon maken en afrekenen. Als u bij de servicebalie langskomt met de bevestiging van betaling en de tegoedkaart, maken wij het tegoed over naar uw bankrekening. U kunt de bevestiging en het tegoed ook mailen naar servicebalie@hetpark.nl.

 

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.