Kaarten online bestellen

Bij bestellen via de website kunt u gedurende het bestelproces uw eigen plaats in de zaal selecteren. Als u online kaarten bestelt kunt u deze betalen met iDeal of Podiumcadeaukaart. U kunt ervoor kiezen de kaarten naar u te laten mailen, dan ontvangt u deze binnen enkele minuten in uw mailbox. Daarnaast kunt u er voor kiezen om de kaarten per post te laten versturen. Ticketprijs is exclusief tijdelijke restauratietoeslag van € 0,50 per kaart én exclusief reserveringskosten á € 2,- per kaart met een maximum van € 7,50,-.

Weet waar je koopt

Wilt u zeker weten dat uw kaart geldig is en dat u de juiste prijs betaalt, dan is het belangrijk dat u bij de aanschaf van een kaart altijd kijkt op de website van de artiest, organisator of locatie waar het evenement plaatsvindt. De meeste tickets voor voorstellingen en evenementen in Het Park worden verkocht via deze website: www.hetpark.nl. Daarnaast wordt er ook verkocht via Eventim, Ticketmaster, Paylogic, NTK en GUTS. Twijfelt u, neem dan contact op met onze servicebalie. Meer informatie over 'Weet waar je koopt' via: www.weetwaarjekoopt.nl

Kaarten kopen aan de servicebalie

Kunt u geen gebruik maken van iDeal? Dan kunt u als de servicebalie open is uw kaarten hier reserveren. Ticketprijs is exclusief tijdelijke restauratietoeslag van € 0,50 per kaart én exclusief reserveringskosten á € 2,- per kaart met een maximum van € 7,50. Tenzij anders aangegeven. 

Telefonisch bestellen op langere termijn

U kunt ook telefonisch kaarten reserveren via 0229-291000. De transactiekosten voor het telefonisch kopen van kaarten zijn €2,- per kaart en een tijdelijke restauratietoeslag van € 0,50 per kaartmet een maximum van €7,50. Tenzij anders aangegeven.  Voor voorstellingen die over meer dan één week plaatsvinden, ontvangt u een e-factuur. De factuur dient binnen 5 werkdagen te worden voldaan. Na ontvangst van uw betaling, sturen wij uw kaarten op per e-mail waarmee u toegang krijgt tot de voorstelling. Indien u de kaarten en factuur per post wenst te ontvangen, berekenen wij hier €2,50 extra voor.  Indien de tijd bij postverzending te kort voor de voorstelling is, kunt u de kaarten afhalen bij de servicebalie. 

Telefonisch bestellen op korte termijn

Voor voorstellingen die binnen één week plaatsvinden dient u zelf de kaarten op te halen bij de servicebalie. Het ophalen van kaarten kan tot een half uur voor aanvang van de voorstelling. Ticketprijs is exclusief tijdelijke restauratietoeslag van € 0,50 per kaart én exclusief reserveringskosten á € 2,- per kaart met een maximum van € 7,50. Tenzij anders aangegeven.

All inclusive kaarten

Bij de meeste voorstellingen is het gebruik van de bewaakte garderobe en een drankje in de pauze bij de toegangsprijs inbegrepen. Heeft de voorstelling geen pauze, dan wordt uw drankje na afloop geserveerd. Indien er géén drankje in de prijs is verwerkt staat dit op uw ticket vermeld. De bar in de Hamlet- en Othellofoyer is tijdens de voorstellingen gesloten, tenzij dit anders is aangegeven. Voor uw en onze veiligheid is het niet toegestaan om jassen mee de zaal in te nemen. Voor garderobe en consumptie is een theatertoeslag verwerkt in de kaartprijs.

Lees hier onze verkoopvoorwaarden.

Kaarten ruilen, annuleren, verloren

Het kan natuurlijk voorkomen dat u geen gebruik kunt maken van de door u gekochte kaarten. Uiteraard mag u iemand anders blij maken met de voorstelling. Ook kunt u uw kaarten tot één week* voordat de voorstelling plaatsvindt, ruilen of retourneren. Dit kan door het sturen van een mail, onder vermelding van uw volledige naam en adresgegevens, naar servicebalie@hetpark.nl, telefonisch of aan de servicebalie is dit niet mogelijk. De administratiekosten hiervoor bedragen €2,50 per kaart, met een maximum van €15.

Bij het retourneren van de kaart(en) blijft het aankoopbedrag in tegoed staan op naam en adres van degene die de kaarten besteld heeft. Het tegoed kan gebruikt worden om een andere voorstelling uit te zoeken. Het tegoed is niet overdraagbaar en niet inwisselbaar voor een cadeaubon of contanten en is geldig tot één jaar na uitgiftedatum. Een tegoed kan in delen worden gebruikt als betaling, waarbij het gehele tegoedbedrag wel binnen de looptijd moet worden gebruikt.

Abonnees

*Voor abonnees van Het Park gelden andere voorwaarden.

Verlies van uw toegangsbewijs

Bij verlies van een toegangsbewijs kunt u bij de kassa een duplicaat aanvragen. Dit kost €1 per kaart en kan alleen op de dag van de betreffende voorstelling.

Stappenplan kaarten reserveren

• Ga naar het programma van seizoen 2023 - 2024

• Klik op ‘bestel’ bij de voorstelling van uw keuze

• Kies de plaatsen van uw voorkeur in de zaalplattegrond

• Kies de prijssoort die van toepassing is (deze staat standaard op ‘normaal’) 

• Klik op ‘Toevoegen aan winkelmandje’

• Klik op ‘Verder winkelen’ om uw volgende voorstelling te reserveren 

• Als u klaar bent, kiest u voor ‘Bestelling afronden’

• Kies de wijze waarop u uw tickets wilt ontvangen 

• Betaal via iDEAL, Podium Cadeaukaart of gebruik uw tegoed (deelbetaling is mogelijk) 

• Per mail ontvangt u een betalingsbevestiging met e-tickets. Met uw eigen account kunt u te allen tijde uw tickets downloaden of printen