Kaarten ruilen, annuleren, verloren kaarten



Ontvang het laatste Theaternieuws

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en ontvang wekelijks het laatste theaternieuws! Klik hier om u in te schrijven.

Annuleren of ruilen van toegangskaarten

Het kan natuurlijk voorkomen dat u geen gebruik kunt maken van de door u gekochte kaarten. Uiteraard mag u iemand anders blij maken met de voorstelling. Ook kunt u uw kaarten tot één week voordat de voorstelling plaatsvindt, ruilen of retourneren. Dit kan door het sturen van een mail, onder vermelding van uw volledige naam en adresgegevens, naar servicebalie@parkhoorn.nl of op werkdagen tussen 12.00-17.00 uur bij de servicebalie.

Bij het retour brengen van de kaart(en) blijft het aankoopbedrag in krediet staan op naam en adres van degene die de kaarten besteld heeft. Deze kan het krediet gebruiken om een andere voorstelling uit te zoeken. Het krediet is niet overdraagbaar en niet inwisselbaar voor een cadeaubon of contanten. Het krediet is geldig tot een jaar na uitgiftedatum. De administratiekosten hiervoor bedragen € 2,50 per kaart, met een maximum van € 15,-.

Annulering abonnement
Als u na de verwerking van uw aanvraag in de voorverkoop uw gehele aanvraag wilt annuleren, brengen wij eenmalig € 12,50 in rekening.

Verlies van uw toegangsbewijs
Bij verlies van een toegangsbewijs kunt u bij de kassa een duplicaat aanvragen. Dit kost € 1,00 per kaart en kan alleen op de dag van de betreffende voorstelling. 

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.