Hulp bij online reserveren & Veel gestelde vragen en antwoorden

Zo 17 mei 2015

Dit jaar kunt u zelf uw plaatsen kiezen. Daardoor hebben we geen loting en kunt u alleen online uw abonnement reserveren via www.hetpark.nl. Wilt u weten hoe dat in zijn werk gaat? Bekijk dan hier onze instructievideo.

Wij staan voor u klaar
U kunt ook in de Schouwburg zelf terecht, waar de medewerkers van het Park u met behulp van laptops in de foyer helpen met het bestellen van uw abonnement.

Voor telefonische ondersteuning kunt u natuurlijk contact opnemen met de servicebalie. Tijdens de abonnementenperiode van 11 t/m 31 mei kan dat via het gratis telefoonnummer 0229-291080.

Veel gestelde vragen en antwoorden

Platina en gouden abonnees (meer dan 8 voorstellingen) hebben voorrang bij reserveren, waarom is dit?
Vanaf 18 mei start de abonnementen verkoop voor bezoekers die 8 of meer voorstellingen reserveren. Vanaf 22 mei start de abonnementen verkoop voor bezoekers die 4 of meer voorstellingen reserveren. 
Als eerste kunnen reserveren, is één van de voordelen van het zijn of worden van een platina of gouden abonnee. Wij doen dit omdat wij onze abonnementhouders graag willen belonen door hun dit voordeel te geven.

Ik vind het niet eerlijk dat mensen met een ruimere beurs eerder kunnen bestellen. Straks zijn alle populaire voorstellingen uitverkocht.
Voor de meest populaire voorstellingen (Youp van ’t Hek, Racoon en Najib Amhali) is een maximum van 4 kaarten per reservering ingesteld. Daarnaast wordt de slechts de helft van de beschikbare kaarten, voor Youp en Najib, in de abonnementenverkoop verkocht. Zo zijn er ook nog kaarten beschikbaar voor iedereen die minder dan vier voorstellingen wil reserveren.

Voor mensen die het bedrag van hun abonnement niet in één keer kunnen betalen, is het bij uitzondering en in overleg met de Servicebalie mogelijk een betalingsregeling af te spreken.

Waarom kun je dit jaar alleen via internet bestellen?
Het Park probeert goed naar de bezoekers te luisteren en op hun wensen te anticiperen. Zo hebben wij in februari een rond-de-tafel gesprek gehouden met een deel van onze abonnees. Hieruit bleek dat bezoekers het prettig vinden om hun eigen stoel te kiezen. Dit kan nu, middels het online reserveren. Door direct uw kaarten via iDeal te betalen, heeft tevens meteen uw tickets in huis.

Hoe bestel ik mijn abonnement als ik geen internet heb?
Wanneer u geen internet heeft, kunt u ervoor kiezen om in de abonnementen periode naar het Park te komen. In onze foyer staan laptops waarop u uw abonnement kunt samenstellen met één van onze medewerkers. Mocht dit eveneens niet uw voorkeur hebben, dan hebben wij een papieren formulier dat u kunt invullen. Dit formulier kunt u ophalen bij de Servicebalie. Bij bestellen via het papieren bestelformulier kunt u niet zelf uw plaatsen kiezen. Tevens kost het digitaal toezenden van de bestelde kaarten € 5. Wilt u de kaarten per post ontvangen, dan betaalt u hier € 7,50 voor.

Ik snap niet hoe ik kaarten op de website moet reserveren, kunnen jullie mij helpen?
Natuurlijk. De uitgebreide informatie over het bestellen van uw abonnement kunt u vinden op: https://www.hetpark.nl/informatie/Uitleg_online_reserveren/ Ook is hier een instructievideo te vinden, waarop u stap voor stap uitgelegd krijgt hoe u moet reserveren. Ook kunt het filmpje op stil zetten, terugspoelen.

Mocht u er niet uitkomen dan kunt u contact opnemen door te bellen naar 0229-291080 (gratis). Ook kunt u ervoor kiezen om in de abonnementen periode naar het Park te komen. In onze foyer staan laptops, waardoor u uw abonnement kunt samenstellen met behulp van één van onze medewerkers.

Tijdens het reserveringsproces moet ik kiezen voor minimaal 8 voorstellingen. Maar ik heb er al 8 in mijn winkelwagen incl. pauze arrangement en inleiding. Waarom krijg ik de button ‘afrekenen’ niet in beeld? 
Dit komt omdat arrangementen en inleidingen niet meetellen als voorstelling binnen uw abonnement. Het gaat echt alleen om voorstellingen. U heeft in dit voorbeeld dus 6 voorstellingen gekozen en mist er nog 2.

Hoe moet ik de kaarten tijdens het reserveringsproces betalen?
Het betalen geschiedt via internetbankieren. U kiest uw voorstellingen (vanaf 18 mei minimaal 8) (vanaf 22 mei minimaal 4). Wanneer u klaar bent met het reserveren drukt u op de knop afrekenen. U komt nu automatisch bij uw reserveringgegevens. Vanaf hier wordt u verder geleid naar de betaalomgeving en kiest u uw bank.

Het is mij niet duidelijk dat als ik een voorstelling in een winkelwagen heb gedaan, ik vervolgens weer het hele proces van volgende voorstelling kiezen opnieuw moet doorlopen.
U kiest per voorstelling uw gewenste aantal kaarten en kiest de plaatsen. U ziet aan de linkerzijde hoe vol uw winkelwagen zit. U kunt daarop klikken, om in de winkelwagen te komen en uw lijstje te checken. Vervolgens klikt u op ‘Verder winkelen’ als u nog niet klaar bent. Wanneer u wel klaar bent kiest u voor ‘Afrekenen’.

Moet ik per voorstelling betalen?
Nee, u kunt uw gehele reservering (bijvoorbeeld 8 voorstellingen) in één keer betalen door de inhoud van uw winkelwagen te bekijken en vervolgens op ‘Afrekenen’ te klikken.

Blijft mijn winkelwagen wel gevuld als ik een volgende voorstelling kies?
Ja, uw winkelwagen blijft gedurende 30 minuten gevuld. U kunt dus op uw gemak uw voorstellingen uitkiezen. Houd er wel rekening mee dat uw winkelwagen na 30 minuten wordt geleegd als u niet afrekent.

Ik wil wel reserveren via internet, maar ik wil/kan niet alles in één keer betalen. Kan ik een deelbetaling doen?
Nee, dit is via internet niet mogelijk. Als u het bedrag in deelbetaling wilt doen moet u contact opnemen met de Servicebalie. Bij hoge uitzondering gaan we hiermee akkoord. U dient hiervoor een officiële aanvraag per e-mail te sturen naar kassa@parkhoorn.nl. Wij brengen hier € 7,50 administratiekosten voor in rekening.

Hoeveel voorstellingen moet ik boeken om platina abonnee te zijn?
Minimaal 12 voorstellingen.

Hoeveel voorstellingen moet ik boeken om gouden abonnee te zijn?
8 t/m 11 (vanaf 12 voorstellingen bent u platina abonnee).

Hoeveel voorstellingen moet ik boeken om zilveren abonnee te zijn?
Minimaal 4 voorstellingen t/m 7 (vanaf 8 voorstellingen bent u gouden abonnee).

Ik ben abonnee geworden, maar ik heb geen voucher van de Brasserie ontvangen klopt dat?
Dat klopt. De vouchers worden in eind juni per mail verzonden. Deze zijn geldig vanaf het nieuwe theaterseizoen september 2015 t/m mei 2016.

Waarom start de vrije kaartverkoop/ losse kaartverkoop pas op 8 juni?
De abonnementenverkoop eindigt op 31 mei. Vervolgens is er één week geen verkoop, om alle administratie op orde te brengen. Hierdoor bereidt het Park zich voor op de vrije verkoop, zonder dat de bezoekers er last van ondervinden.

Kan ik podiumcadeaukaarten ook via het internet verzilveren?
Vanaf heden kunt u uw Podium Cadeaukaart ook verzilveren bij betalingen via internet (iDeal). Dit doet u door het stappenplan 'Reserveren' te doorlopen. Na het invullen en controleren van uw gegevens, klikt u op 'volgende.' U krijgt nu een overzicht van betaalmogelijkheiden. Hier klikt u de Podium Cadeaukaart als betaalmiddel aan. In het scherm dat zich vervolgens opent, voert u de code in die op de achterkant van de kaart staat.

Als het tegoed op de kaart niet voldoende is voor het gehele aankoopbedrag kunt u het resterende bedrag met een andere betaalmethode voldoen.

Kan ik ook andere cadeaukaarten bij het Park verzilveren?
Het Park accepteert alleen de Podium Cadeaukaart als betaalmiddel. Andere bonnen (waaronder de Kunst en Cultuurkaart, VVV bonnen etc.) accepteren wij (nog) niet.

Ik heb nog tegoed openstaan, kan ik dit verzilveren?
Helaas is het niet mogelijk om een tegoed via het internet te verzilveren. Om u toch tegemoet te komen kunt u de reservering via het internet gewoon maken en afrekenen. Als u bij de Servicebalie langskomt met de bevestiging van betaling en de tegoedkaart, maken wij het tegoed over naar uw bankrekening. U kunt de bevestiging en het tegoed ook mailen naar kassa@parkhoorn.nl

Actueel

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.